събота, 3 януари 2009 г.

АЗ и Фитнес

Здравейте аз съм Любо Бицепса. Реших, че щом много хора в този спорт имат прякори, не е лошо и аз да си измисля. За сега прякора ми е по-скоро пожелателен от колкото реалност. Започнах да тренирам преди една година. Точно по това време миналата година реших, че е време след празниците да променя нещо във физиката си. Като компютърно грамотен :) реших, че първо ще почета по темата. Така попаднах на сайта http://www.fitnes-bg.com/ според мен най-добрият сайт за фитнес. От там си намерих подходяща тренировка и воала след 3 дена за първи път се озовах във фитнес залата. "Мале аз съм най-гърч"- Това беше първата ми мисъл. Тогава ме осени още една гениална мисъл в сайта за фитнес имаше онлайн магазин за хранителни добавки. Реших че ще си купя хранителни добаки и бързо ще достигна нивото на здравите говеда в залата. Е кво бе аз съм оптимист. Ама хранителните добавки се оказаха много по вид. Добре че беше форума та от по-напредналите разбрах че за начало ми трябват гейнер или протеин и креатин, а ако имам пари глутамин и BCAA's. Пари имам, така че реших да си купя всичко и то при това най-доброто. Да ама се оказа, че всеки твърди че различни фирми предлагат най-доброто. И така че започна моето търсене в google. Най-добър протеин, най-качествен креатин, най-хубав гейнер, после се мина през най-евтин глутамин, най-добри BCAA's а бе въобще през всичко най свързано с хранителните добавки. Горе долу се ориентирах после с още малко поразпитване из любимия ми форум за фитнес направих избора. Комбинацията се оказа добра защото за тази една година вече изглеждам доста различно. В другата статия ще ви опиша проблемите с избора пак на "най-добрата тренировъчна програма"

Няма коментари:

Публикуване на коментар