петък, 26 юни 2009 г.

Червен Калифорнийски Червей

Мои познати се заеха да отглеждат Червен Калифорнийски Червей. Покрай тяхната Екоферма научих интересна информация за тези гадинки. Мен лично не ме касае тяхното гледане. По скоро ме впечатли факта, че съдържат около 92% протеин. Често ги сушали и ги добавяли към фуража на животните, за повишаване на протеиновото съдържание. Стана ми интересно дали имат приложение в производството на протеин за хуманно приложение. Знам че има рибен протеин, а също съм чел статии и съм гледал предавания в които се коментира как определени племена консумират ларви и червеи имено заради високот им белтъчно съдържане. Мисля си да ли да не си направя експеримент и аз да си опържа една порциика от червеите на моите хора. Майтапя се бе. Не съм се увредил чак толкова от химията. Но симисля че ЧКЧ - то може да има приложение след сериозна обработка. Ще се поразровя из нета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар