сряда, 4 февруари 2009 г.

Мускули

Явно правя нещата що годе правилно. Вече съм 90 килограма като определено съм и по-изчистен. Разбира се съвсем не съм на необходимото ниво. Но пък съвсем от скоро правя нещата като и трябва и резултати има, а това ми дава стимул. Явно Екдито деиства яко защо прираста в ръцете ми е доста осезателен.. Даже всички ми го казват, така че не се заблуждавам. Кефи ме че след употреба на въглехидрати почвам да усещам как се наливат мускулите с гликоген. Такова нещо усещам само в циклите с анаполон. С другите стероиди раста но нямам това усещане. Мислех само около месец да карам само на добавки и после да премина на по-твърди неща но сега мисля, че не съм стигнал максимума с добавките. С всяка следваща тренировка вдигам повече килограми а и размерите ми продължават да растат. Много ми е кеф.

Няма коментари:

Публикуване на коментар