вторник, 20 януари 2009 г.

Мускулна маса

Зима и без това понаправихме мазнинки, та реших поне да кача още мускулна маса. Минаха празниците и вече внимавам с храната. Поизчистих някой от вредните неща, но някои като шоколада още не мога да махна. Това ми пречи да почна да въртя и въглехидратите както трябва, но все пак има добри резултати. Краиностите не са ми приятни, а съм малко червоугодник, което винаги малко ми пречи със спазването на диета. Както съм ви споменевал чета редовно http://www.fitnes-bg.com/ там във форума попаднах на една тема "За маниаци на тема сила" схемат включва Ecdy-Steel, CGT и глицерол. Добавките добре, взех си ги от онлайн магазина ама с глцерола проблем. Във форума пише че по аптеките го има в разфасовки от 50мл и от 1000 мл и че голямата рафасовка излиза по-евтино. И аз като се заинатих че искам голямата и по атеките. Голямо ходене по мъките падна но накрая се снабдих с голяма бутилка. Сега като се замисля дадох повече пари за гориво за колата от колкот спестих , но важното е че си имам голяма бутилка.
Та като и да е на темата. Спазвам вече няколко дена (около 10) схемата. Забелязвам наистина повишаване на силовите постижения. Чакам да започнат да идват резултатите с мускулната маса. Чуствам се доста изпомпен след тренировка. Казаха ми че ако тази схемичка добавя малко аргинин за увеличаване на NO ще имам още по-голям ефект. Мисля да си купя. Не съм се мерил още, но по дрехите имам чувство че наистина раста. Като минат още няколко дена ще с измеря и ще пиша.

Няма коментари:

Публикуване на коментар