понеделник, 9 ноември 2009 г.

Протеинова вафла

Не ми е ясно защо повечето хора не правят разлика между протеинова вафла и протеинов бар. За да бъде определено нещо като вафла то трябва в него да са вложени вафлени кори. Аз поне досега не съм попадал на друг такъв продукт освен при вафлите на Explode. имено и това ме кара да ги харесвам. Мразя баровете в дъното на душата си. Купувал съм от най-скъпите и твърдя, че всичките са с гаден вкус, а много от тях въобще не са това за което се представят. При Explode ми харесва че хората си ги определят като въглехидратно-белтъчен комплекс и не те вкарват в заблуда. Знаеш ползваш ги сутрин рано за закуска и след тренировка. Става въпрос ако си от моя конституционен тип, по кльощавките могат да си ги хапват по често. На мен след тренировка заедно с креатинчето ми идва перфектно или сутрин ако бързам. Хубаво и че протеина вътре е суроватъчен и идва идеално - бърз въглехидрат с бърз протеин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар